Umowa spółki w zakresie działania zawiera m.in.uprawnienia opisane w PKD jako „zarządzanie nieruchomościami na zlecenie” (dział 70, grupa 70.3, klasa 70.32). Mamy stosowne uprawnienia wymagane przez ustawę o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.1997 Nr 115 poz.741, Dz.U.2000 Nr 46 poz.543). Zatrudniamy na etatach licencjonowanych zarządców nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem w pracy z nieruchomościami mieszkaniowymi. Pracami księgowymi kieruje osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Ministra Finansów i uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (zgodnie z art.81 ust.2 pkt.5a ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości, Dz.U.1994 Nr 121 poz.591 z późn.zm., tekst jednolity wprowadzony obwieszczeniem Marszałka Sejmu RP z dnia 27 marca 2002 roku, Dz.U.2002 Nr 76 poz.694, oraz par.2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 lipca 2002 roku w sprawie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, Dz.U.2002 Nr 120 poz.1022). Nadzór nad prowadzonymi pracami remontowymi ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi sprawują osoby mające stosowne uprawnienia wymagane przez ustawę Prawo Budowlane (art.12 ust.2, art.14).

 

Rozpoczęliśmy przygotowania szkoleniowe dla uzyskania certyfikatu ISO.

 

Do każdej administrowanej nieruchomości przypisujemy imiennie dwóch pracowników: 

 

  • zarządcę, tzn.osobę posiadającą uprawnienia zawodowe (licencję) w zakresie zarządzania nieruchomościami. Podstawowe zadania zarządcy to wspomaganie Zarządu w wykonywaniu czynności zarządczych lub sprawowanie zarządu (zależnie od przyjętego modelu zarządzania), prowadzenie dokumentacji technicznej i formalnoprawnej, współpraca i konsultacje dla Zarządu przy rozwiązywaniu problemów właścicielskich, prowadzenie spraw windykacyjnych. Zarządca spotyka się z Zarządem od minimum jednego razu w miesiącu do spotkań cotygodniowych,
  • administratora tzn.osobę współpracującą na bieżąco z mieszkańcami oraz wszystkimi podmiotami wykonującymi prace na rzecz nieruchomości. W zależności od wielkości nieruchomości i możliwości wydzielenia lokalu administracyjnego na terenie nieruchomości, administrator dostępny jest na terenie nieruchomości od 1 do 5 dni w tygodniu po 1 - 8 godzin dziennie. Poza tymi terminami zapewniamy stały mail’owy i telefoniczny kontakt bezpośrednio z administratorem (każdy administrator ma telefon komórkowy i własną skrzynkę mail‘ową), lub poprzez firmowy punkt zgłoszeń interwencyjnych (telefony stacjonarne i komórkowe).

 

Do każdej nieruchomości przypisywane są firmy zajmujące się bieżącymi naprawami i konserwacjami urządzeń i instalacji (po jednej z każdej specjalności). Wyboru firm dokonuje nasza firma lub Zarząd Wspólnoty z przedstawionych propozycji lub według własnego wskazania. Do uzgodnienia, w zależności od stanu konkretnych urządzeń i instalacji, pozostaje forma współpracy z firmą (stała umowa konserwacyjna lub wykonywanie określonych prac na pojedyncze zlecenia).

„SOETO” Sp. z o.o.

ul.Nowowiejska 4
00-649 Warszawa
22 628 77 92


Biuro i adres do korespondencji:

„SOETO” Sp. z o.o.
ul.Baśniowa 3
02-349 Warszawa

Sekretariat:
tel.: (22) 621 83 26
fax: (22) 659 96 25
soeto@soeto.pl

Księgowość Wspólnot: (22) 659 38 60
ksiegowosc@soeto.pl
Administratorzy: 22 621-83-26

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
©2024 Seoto.pl - Zarządzanie nieruchomościami Warszawa